رویه های بازگرداندن کالا

راهنمای خرید از فروشگاه اینترنتی دیلو بندر گناوه

رضایت مشتری و آسودگی خاطر از اولویت های اصلی فروشگاه اینترنتی دیلو می باشد، از این رو فروشگاه اینترنتی دیلو توجه ویژه ای به این موضوع دارد تا شرایطی محیا کند که سفارشات مشتریان در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست آنها برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی فروشگاه اینترنتی دیلو خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

 

 

شرایط بازگرداندن کالا فروشگاه اینترنتی دیلو

– اشکالات یا ایرادات فنی حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به “دیلو” اطلاع داده شود.- توجه شود که کارتن و جعبه ی اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود.زیرا استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه ی اصلی خود به فروشگاه اینترنتی دیلو بازگردانده شود.

– نوشتن توضیحات،آدرس یا هر موضوع دیگری روی کارتن یا جعبه ی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت را از بین خواهد برد.

– اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دیلو از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

-اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد و ظرف مدت 24 ساعت به اطلاع فروشگاه اینترنتی دیلو رسانده شود در غیر این صورت شامل بازگشت کالا نمی شود.

– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

– اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

– آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دیلو اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه اینترنتی بندر گناوه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

– اشکالات فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی شود. ( استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده ی متفاوت با توصیه ی سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می شود.)

تبصره1 : این امکانات برای محصولاتی که به صورت هدیه (بصورت رایگان) از طرف فروشگاه اینترنتی دیلو به مشتریان فرستاده شده اند نمی باشد.
تبصره2 : محصولاتی مانند عطر و ادکلن،جوهر چاپگر، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر محصولاتی که جنبه ی مصرفی دارند مشمول ضمانت بازگشت کالا نمی باشند و در عوض دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی هستند و درصورتی که محصولی که به دست مشتری رسیده باشد معیوب باشد و یا از نظر ظاهری دچار مشکل باشد می توانید مراتب را از طرق مختلف پشتیبانی به مسئولان فروش دیلو منعکس کنید.

 

کالا را چطور ارسال کنیم؟

– لطفا قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانان فروشگاهی اینترنتی دیلو جدا خودداری کنید.
– برای ارسال کالا، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل،ریموت،باطری،دفترچه راهنما،کارت گارانتی و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود. کارتن و جعبه ی اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود.زیرا استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه ی اصلی خود به فروشگاه اینترنتی دیلو بازگردانده شود. فاکتور خرید به همراه کالا ارسال شود و پشت آن توضیحات و مشکل را بنویسید. برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید.
لازم به ذکر است که اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان فروشگاه اینترنتی دیلو برسد، تمام هزینه های برگشت کالا به عهده ی “دیلو” می باشد و به حساب مشتری واریز خواهد شد. در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیلو، هزینه ی دریافت و ارسال مجدد کالا به عهده ی مشتری خواهد بود.
– پس از برگشت کالا، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی دیلو بررسی و کنترل می شود. اگر ایرادات یا مغایرت ها توسط کارشناسان تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا وجه کالای مرجوعی (قیمتی که در فاکتور مشتری وجود دارد) به مشتری برگشت داده می شود.

 

– جهت اطمینان بیشتر فروشگاه اینترنتی دیلو از این موضوع که محصولاتی سالم و بدون نقص به دست مشتری میرسد تمامی محصولات الکترونیکی هنگامی که از انبار به فروشگاه منتقل می شوند ابتدا تست می شوند و پس از بررسی کامل و اطمینان از صحت محصول دوباره بسته بندی شده و برای مشتری ارسال می گردد. (برای مثال در ارسال تلویزیون، جعبه باز شده و تلویزیون روشن شده، وضعیت آن بررسی شده و حتی از سالم بودن تمام پیکسل های آن اطمینان حاصل می شود و دوباره بسته بندی می شود و سپس برای مشتری ارسال می شود). لذا در این حالت اگر چنین محصولی در هنگام انتقال از طریق پست دچار ضربه شده باشد، لازم است حداکثر در مدت 24 ساعت از طریق شماره ی 09104978136 و یا پست الکترونیکی info@dilo.ir به اطلاع پشتیبان های فروشگاه اینترنتی دیلو رسانده شود.