پرسش های متداول

در وب سایت روی گزینه “ورود ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

2- برای خرید از فروشگاه دیلو، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل  ثبت نام کنید. برای ثبت نام فقط کافیست روی ثبت نام کلیک کرده و شماره موبایل خود را وارد کنید.

3- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

 بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر است. ولی حتما جهت نهایی کردن سفارش خود با شماره 09104978136 هماهنگی های لازم را انجام دهید، در غیر این صورت فروشگاه اینترنتی دیلو هیچ مسئولیتی در قبال سفارش شما نخواهد داشت.

4- سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/  شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

5- بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

تحویل سفارش بسته به ترافیک ارسال بار از طریق سایت دارد، معمولا سفارش شما از طریق پست  3 الی 7 روز کاری تحویل شما میشود. در برخی مواقع ممکن استسفارش شما کمی زودتر یا کمی دیرتر به دست شما برسد.

6- سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

7- از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

شما از طریق درگاه پرداخت آنلاین میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید. در صورتی که بصورت تلفنی سفارش خود را ثبت کرده باشید، کارشناسان ما ( 09104978136) شماره شبا یا کارترا اعلام کرده و شما پس از هماهنگی با ایشان مبلغ مورد نظر را انتقال می دهید.

8- چطور در فروشگاه دیلو سفارش خود را ثبت کنم ؟

بعد از ورود به پروفایل ، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید ، پس از انتخاب آدرس میتوانید نوع پرداخت خود را انتخاب کنید.بعد از اتمام ثبت سفارش ، سیستم کد سفارش شما را نمایش خواهد داد.

9- چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ; شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک ) رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید) CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده) تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

10- در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

در فروشگاه اینترنتی دیلو می توانید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

11- چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد سایت دیلو شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.